Een website met een professionele uitstraling in de huisstijl van Lamb Weston / Meijer. Naast dat de website de gebruikelijke corporate content weergeeft heeft deze een duidelijke focus op kennisdeling en producten.
Dit zie je onder andere terug aan de verschillende producttypes met daarbij passende filteropties, blogartikelen en inspirerende recepten. Als kers op de taart ontwikkelde we een gratis Menu engineering tool voor restauranteigenaars en chefs. Met Menu engineering kan je een menukaart optimaliseren.
Met al deze mooie content beschikbaar wilde we deze content zo relevant mogelijk maken voor de gebruiker, zodat hij of zij een optimale gebruikservaring heeft. Dit hebben wij gerealiseerd middels marketing automation en smart content. We brengen op basis van het gedrag van de gebruiker zijn of haar behoeften in kaart. Op basis van deze behoeften krijgt de ene gebruiker bijvoorbeeld andere blogs en recepten gepresenteerd dan de andere gebruiker.
De website presteert optimaal op elk apparaat, middels het front-end framework VUE en met Sulu als hybrid CMS. Het technisch optimaliseren van de website voor SEO en de grote hoeveelheid content dragen bij aan de zichtbaarheid van Lamb Weston / Meijer op het web.
Logischerwijs is de website gekoppeld aan het technisch landschap van Lamb Weston / Meijer. Om informatie niet op meerdere plekken te moeten dupliceren en beheren zijn er verschillende koppelingen tot stand gebracht met onder andere Syncforce, SAP, Hubspot en Easycruit.
Uiteraard zijn de doelgroepen gehoord met een gebruikerstest om te valideren of de site aansluit op de behoeften.