Digital experiences that transform organisations.

We go together like ebony & ivory and make people's lives better.

Digital Agency

Technologie verandert de wereld, sneller dan ooit. Het maakt spectaculaire vernieuwingen en veranderingen mogelijk. Slim gebruik van technologie verbetert de manier waarop mensen met elkaar omgaan. Hoe we zaken doen en communiceren. Of een complete business runnen. 

Ondernemende geesten

Wij zijn Connect Holland. Wij denken en bouwen mee aan de digitale toekomst van onze opdrachtgevers, dat is onze missie. Wij maken digitale producten met impact waar gebruikers echt blij van worden. Van conversie-gedreven websites tot zeer geavanceerde bedrijfsapplicaties, altijd gebruikmakend van de nieuwste technologie. Wij blijven graag de slimste jongetjes van de klas en besteden daarom elke week gemiddeld één dag aan leren en innoveren. En wij zijn ondernemende geesten die geen uitdaging uit de weg gaan. Wij nemen initiatief, tonen lef en zijn altijd gericht op resultaat.

Nieuwe bedrijfsmodellen
Ook de organisatie van werk verandert in de wereld anno nu. Onze zelforganiserende, multidisciplinaire teams verkennen dagelijks de verschuivende grenzen van digitaal zakendoen, samenwerken, transformeren en innoveren.  

Werken aan baanbrekende digitale innovaties doen we, mét onze klanten, in ons Connext Lab. Innovaties die vaak leiden tot nieuwe bedrijfsmodellen die van onze klanten koplopers in hun industrie maken. Klanten die ons werk waarderen met een gemiddelde score van 8,2.

Van zolderkamer tot vier vestigingen
Connect Holland is in 1999 opgericht door Jeroen Soeterbroek. Met toen al digitaal in het hart. Zoals we dat nu voor onze klanten doen. Pioniers dus, die vanaf een zolderkamer in Rotterdam uitgroeiden tot een onderneming met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam (HQ) en Heerlen. Nog steeds met ons kenmerkende ondernemende DNA. Sinds 2019 maken we onderdeel uit van de Connext Digital Group.

We gaan altijd voor hele blije klanten

NPS
8.2

We gaan altijd voor hele blije klanten

We gaan altijd voor maximaal resultaat. Onze klant draait letterlijk mee in ons team en kan eenvoudig al zijn kennis en ervaring inbrengen om het project te laten slagen. We meten onze klanttevredenheid continu middels NPS.

Eén missie, één doel

45
Code lovers

Eén missie, één doel

Wij creëren de beste digitale ervaringen met impact. Wij laten startups vliegen, wij transformeren organisaties, wij laten bedrijven groeien en wij maken het leven van mensen beter.

Tech Fridays

20%
Labtijd

Tech Fridays

Gemiddeld besteden we 20% per jaar aan leren en innoveren. Zo experimenteren we op dit moment met voice, bouwen we onze eerste projecten met AI/ML en zetten we een eigen datascience-team op. Met onze vrienden van Appetite en RauwCC werken we mee aan gave native apps op basis van Augmented Reality.
We delen deze kennis tijdens tweewekelijkse demo’s en onze maandelijkse Connext borrel. Voor zover niet duidelijk: leren staat binnen ons bedrijf bovenaan.